Status
"Only I could do is to be strong once and for all ."
L Lawliet - Death Note

The Clumsy Girl
The Owner

Konnichiwa! Hi I'm Sal-Chan. Welcome to My Anime World. I live in Japan.Nice to meet you. Tomodachi-san!




Entries About Linkies Stuff


Chatbox

put your link not email.
No Harsh words allowed here.
Req tutobies or ex link/banner.
Let`s talk with owner



Posted


Archive

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Edit: Safira Nuril Izzah
Basecodes: Yaya
Others:   Sal


My Wishlist

Watch Anime
Listening to Demi's Songs
University and Ambition
Go to Japan
Wishes for you ! Selamat Hari Raya Ke Deng Dengggg !

Assalamualaikum , Selamat Hari Raya Aidilfitri .. 


  • Disini , saya mahu memohon maaf dan ampun hingga ke kaki hingga ke hujung rambut , jika saya ada membuat salah silap , tersalah post , atau tersalah taip yang boleh menguris hati korang dan seumpamanya :) .,. Besides , sebelum ini saya tak aktif disbbkan saya terlalu sibuk utk menghiatus kan diri atau tengok anime berpanjangan hinggakan terlupa apa dah jdi dkt blogg yang tlh tumbuh cendawan ^3^ , kepada siapa yang balik kampung , take care ! pandut cermat untuk orang tersayang ! ngehehe// lagi satu , saya nak campak pantun raya disni , jadi harap korang suka ^u^
                

As salam

Dua tiga kucing berlari
Mana nak sama si kucing belang
Hari raya lagi beberapa hari
Apsal kosong je lagi balang?

Buah cempedak di luar pagar
Ambil galah tolong jolokkan
Saya budak tengah nak membesar
Minta tambah lontong lagi sepinggan

Pisang emas dibawa belayar
Masak sebiji di atas peti
Hutang kerusi belum habis bayar
Si bini tambah pulak hutang ceti

Kalau kail panjang sejengkal
Lautan dalam usah di duga
Balik ke kampung jangan lupa bekal
Jammed di highway payah di duga

Sorong papan tarik papan
Buah keranji di dalam perahu
Untung la orang anak lapan
Lepas raya boleh abah pinjam duit dulu huhu

Tinggi tinggi si matahari
Anak kerbau mati tertambat
Sudah lama aku menanti
Kata hantar kad raya.. apsal aku tak dapat dapat?

Alang alang menyeluk pekasam
Biar sampai ke pangkal lengan
Ipar duai tarik muka masam
Manakan taknya gelang raya kite penuh di lengan

Tanam kuchai rapat rapat
Agar payah puyuh berlari
Cukuplah aku bagi pantun empat kerat
Tahun depan aku buat lagi :)

 #salamlembaran