Status
"Only I could do is to be strong once and for all ."
L Lawliet - Death Note

The Clumsy Girl
The Owner

Konnichiwa! Hi I'm Sal-Chan. Welcome to My Anime World. I live in Japan.Nice to meet you. Tomodachi-san!




Entries About Linkies Stuff


Chatbox

put your link not email.
No Harsh words allowed here.
Req tutobies or ex link/banner.
Let`s talk with owner



Posted


Archive

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Edit: Safira Nuril Izzah
Basecodes: Yaya
Others:   Sal


My Wishlist

Watch Anime
Listening to Demi's Songs
University and Ambition
Go to Japan
Holiday with Anime.


Assalamualaikum n Konnichiwa Minna-san , dah lama tak update blog . hewhewhew
dah berhabuk sangat ka ? *ayatnidahjaditrend* habuk habuk -_- mcmlah betul . Kay rindu blog TTuTT
tengok anime mcm dh ketagih hehe.. Holiday 2 minggu stgh ni Sal tak gi memane pun , duk umah jaga adik-2 . Hmm stay in my room all day . Berbalik pada watch anime , read manga , game ? tu je aq tahu hehe
Maafkan saya dh lme tak usik kau blogg , Aku tahu I am the worst ever hehe ._. dan sejak kebelakangan ni dah lama tak buka fb , dan dh tak selalu buka . jarang dh tak tahu kenapa , ini disbbkan effect kpda anime n fresh . Spnjg Aku men game fresh tu .. mcm loner gamer kat dlm game tu selama ni .Kalau ade kawan ,245friendlist tapi..   diorang just gitu-2 je .. Then aku akan ingat tarikh aku quit 9 june 2014 . Haha kays Thanks to me .  Dota pun aku dah lama quit . Tak nak men dah . Skrngg aku taktahu men apa dah ? skrngg game aku dh low detected . Just now anime n manga ;3 Haha Erinn aku memang rindu kau . Aku tak tahu nak cakap pa dah ? kau pun dah ikut aq jarang online fb kan ? huhue . Kays aku jadi cikgu dah en ? hehehe jkjk . Srsly aku mmg rindu kau n TFF Official group /. mmm , Erin , walaupun aku jauh dri kau . Kau tetap sntiasa dekat dihati dan memori aku kay ? Aku akan sentiasa doa utk kita semua . TFF :'D dn aku harap ko dapat telefon baru kau masa tay dtg . Dan bile start sekolah nanti , tenunggg la si siapa ? A capital A wkwkwk . Erin punye bukan Sal punye ea. A-D ! Sesiapa jangan steal dia dari aku . She's the treasure that Allah gave to me , TFF too :') Btway , telefon Sal buat hal , whatapps dah takleh buka :/ mmm. Erin your special month tak lama lagi ? sbb tu la life kau makin weird and weird . Yang penting kau kena tabah , kuat n berani utk hadapi . Kau pun nasihat aku mcm tu kan ? Jadi warrior kay :3 ? #demi hehe. Tay and Demi dua-2 aku suka . Mcm tulah Sal suka dengan persahabatan kita . Engku , Kau memang cumil , popular .. hehe kadang-2 aku suka kacau kau haha , especially tahun lepas , aku ade buat video "Adventure School" hehe mostlyy Erin n Engku kelakar . The most sweet memories I'ever have. Untuk Ain pula , Kau suka je kan tak datang sekolah ? ke ko dok umah berselfie ha ha ? mentang-2 ade lesung pipit yang cumil >,> "Lesung pipit belimbingg" wkwkwk merepek. yg penting aku sayang kau Ain . Kau the awesome n cool . hehe . Sal , Erin , Engku dan Ain . Friendship untill Jannah Forever ;'D Aku Sayang Korangg ! Goodluck In ur life sayangg ! Wuu sayang lagi hehew xD Holiday 2minggu stgh ni just datingg dgn Anime . Hewhew . Kalau Erin ? dgn Tayy dia ! Blogging sekali . Engku ? Holiday with family tersyg dia ^^ n stalk fb crush dia latuhh >,> maklum bestfriend Sal lagi sorang ni terlebih popular byk peminat pulak uh . wkwkwk. Ain pula ? aku rasa dia Balik kampungg , sbb Sal dh lme tak dgr khbar dia . Hmm aku harap dia baik-baik je . Happy Holiday Guys ! Have a great new experience :) Nanti jangan lupa pasal hal sekolah . Woot woot , Homeworks berlambak ? basuh kasut ? gosok baju ? wooo xD Hehe

#sampai sini jelahh ..  Thanks for stepping here . :3